Весільний банкет – важлива частина свята. Теплохід-ресторан Rosa Victoria дозволяє прийняти і нагодувати до 400 гостей. При формуванні меню ми враховуємо не лише ваші гастрономічні уподобання, а й естетичні, а також загальну концепцію свята. Тому кожна банкетна страва перетворюється на окремий вид мистецтва, здатний здивувати і надовго запам’ятатися вашим друзям та рідним.
ДеталіСам вибір теплохода для проведення вашого весілля вже визначає романтичну атмосферу і настрій гостей. А оформлення палуби живими квітами, дорогою тканиною та іншими матеріалами ще більше загострить почуття. Що стосується музики, то вибір за вами – живий виступ кавер-групи, діджей, а можливо, ви віддасте перевагу таємничим звукам саксофона чи скрипки – ми підтримаємо будь-яке ваше рішення і допоможемо з організацією.
ДОСИТЬ МІСЦЯ І ТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
ЧУДОВА КУХНЯ
УВЕСЬ ТЕПЛОХІД НАЛЕЖИТЬ ВАМ
ГАРНА ПАНОРАМА МІСТА
Ви можете зв’язатися з менеджером по будь-якому питанню, зателефонувавши на один з контактних номерів або заповнивши форму зворотного зв’язку
В першу чергу хочемо подякувати вам, що розглядаєте теплохід «Rosa Victoria», як місце проведення вашого заходу. Ми зробимо все можливе, щоб провести цей захід якнайкраще. Нижче ми ознайомимо вас з ціновою політикою на 2018 рік, а також з деякими особливостями проведення заходу на теплоході:
Вартість оренди теплоходу погодинно:
Теплохід в ходу
12 400,00 грн.
Теплохід біля причалу
(мається на увазі постійне місце швартування – Причал №1, тобто є можливість підключення до живлення з берегу)6800, 00 грн.
*замовник має право завезти свої алкогольні напої лише при оплаті послуги «корк фі» або обслуговування скла. Також замовник повинен надати сертифікати якості даних напоїв. В інших випадках завозити власні алкогольні напої замовник не може.
Харчування на борту, напої.
Вся їжа та напої на теплоході «Rosa Victoria» готуються на борту командою професійних кухарів на чолі з нашим шеф-кухарем. Все готується під час самого заходу і віддається гостям «з-під ножа». Ми готуємо лише з тільки із свіжих та сертифікованих продуктів для забезпечення високого рівня кухні і обслуговування наших клієнтів. І тому присутність іншого кейтерінгу на теплоході категорично неможлива.
Якщо ви не знайомі зі стравами нашої кухні – замовте дегустацію. Дегустаційний сет з 8 страв на вибір, коштує 1500,00 гривень на двох. Дегустацію можливо провести лише по попередньому замовленню, не пізніше ніж за один тиждень до вашого заходу.
Для забезпечення якісного сервісу кухні необхідно підтвердити меню на захід не пізніше ніж за 5 днів до його проведення. Якщо замовник вносить зміни до наповнення меню або змінює його повністю менше ніж за 5 днів до заходу – додатково сплачується 10% від загальної вартості за харчування. Якщо замовник хоче внести зміни до меню за 3 або менше днів – дані зміни не приймаються. Просимо віднестися з розумінням до даного пункту і допомогти якісно надати вам послуги з харчування.
Всі напої, які продаються на борту, поставляються лише офіційними імпортерами або готуються командою наших барменів. Ознайомитись з ціновою політикою напоїв ви зможете у спеціальній пропозиції, яка відправляється окремим файлом.
Якщо замовник бажає завести власні алкогольні напої – сплачується 90,00 гривень за обслуговування пляшки вина та 160, 00 гривень за пляшку міцного напою. Також замовник повинен надати сертифікати якості даних напоїв. Завантаження власних алкогольних напоїв замовник проводить самостійно. За відсутності робочої сили наша команда матросів за окрему оплату може провести роботи по завантаженню напоїв.
Оплата за обслуговування їжі та напоїв становить лише 5% від їх загальної вартості.
Організація заходу
Для забезпечення швидкої та ефективної роботи з організації заходу з вами будуть працювати наші координатори. Для того, щоб наша команда змогла найбільш якісно та вчасно надати свої послуги, вам необхідно передати координаторам всі побажання та задачі не пізніше ніж за 3 дні до початку заходу, затверджене меню – не пізніше ніж за 5 днів, таймінг заходу та розміщення столів та інших меблів – не пізніше ніж 24 години до початку заходу.
Щоб наша робота з замовником була прозорою та чіткою – ми обов’язково укладаємо договір на проведення заходу, який підписується після затвердження всіх його пунктів зі сторони замовника. Замовник може вносити зміни в тіло договору, якщо вони не будуть суперечити роботі виконавця.
Також важливо надати координатору заходу технічний райдер у зв’язку з підключенням обладнання до живлення.
Щоб уникнути складностей перед самим заходом і під час нього – необхідно надати опис точок підключення і потужність кожного приладу не пізніше 3 робочих днів до проведення заходу. Навантаження вище 10кВт оплачується додатково.
Якщо вам будуть необхідні додаткові послуги нашої команди – кухарі, бармен, офіціанти, матроси – ці послуги обговорюються в індивідуальному порядку та оплачуються окремо.
Для вашої зручності та економії часу ми створили перелік додаткових послуг від наших партнерів, які можуть вам знадобитися під час організації заходу: флористи, музиканти, фотограф тощо. Повний перелік ми можемо надіслати електронною поштою.
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом